fbpx

Rezervačné systémy

Rezervačné systémy pracovného miesta s ovládaním cez dotykové panely zvyšujú efektivitu práce, grafickú prehľadnosť a zjednodušujú použiteľnosť. Rezervačné systémy je možné využiť pre akúkoľvek zasadacie miestnosti, učebne, workspace, open office, huby, auditóriá či ostatné spoločné priestory. Už nikdy sa nestane, že Vám kolega vtrhne do zasadačky alebo Vám bez upozornenia obsadí pracovné miesto.

Rezervačné dotykové panely sú k dispozícii v rôznych uhlopriečkach a sú inštalované pred vstupom do rokovacíchzasadacích miestností, či meeting-roomov a to za účelom ukázať ich aktuálny stav – obsadenosť. Miestnosti je možné rezervovať priamo z dotykového panelu, z mobilných aplikácií, z Outlooku alebo webového rozhrania MS Office 365, MS Exchange alebo Google G-Suite.

Rezervačné systémy slúžia na zobrazovanie aktuálneho stavu miestnosti, pracovného stola a ako prehľadný kalendár udalostí. Rezervačné systémy fungujú tak, že jednoducho môžete priamo na paneli miestnosť zarezervovať, predĺžiť rezerváciu alebo ukončiť aktuálnu udalosť.

Panel ukazuje, či je konkrétna miestnosť alebo pracovné miesto obsadené alebo je k dispozícii. Stav miestnosti či pracovného miesta je označené pomocou farby pozadia a LED indikátorov (zelená pre voľnú miestnosť a červená pre obsadenú).

  • jednoduché plánovanie obsadenosti zasadacej miestnosti alebo pracovného miesta
  • žiadne starosti s plánovaním obsadenosti zasadačky
  • rýchla a jednoduchá inštalácia a nastavenie
  • možnosť individuálnych úprav a nastavení podľa požiadaviek zákazníka
  • ovládanie aj na diaľku či cez zdieľaný kalendár

Potrebujete pomôcť s projektom?

Dodávatelia technológií

osobná konzultácia
osobná konzultácia Osobná konzultácia